Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #7939906 Od: 2022-3-25
| Chociaż responsywna usługa jest ważna, jest bardziej wydajna, jeśli problemy informatyczne nie występują w pierwszej kolejności. Z tego powodu JNS zapewnia również proaktywną usługę wsparcia it.
Zapewniamy zdalny monitoring 24/7 dla podstawowych systemów, sprzętu i oprogramowania, sprawdzając stan Twojej infrastruktury IT. Pozwala nam to wykrywać problemy IT w miarę ich rozwoju i zapobiegać ich stawaniu się problemami – często jeszcze zanim nasi klienci dotrą na jeden dzień do ich miejsca pracy.
Monitoring dostarcza nam również informacji o tym, kiedy sprzęt IT zbliża się do końca. Dzięki temu możemy ostrzec Cię z wyprzedzeniem, kiedy należy wymienić podstawowe elementy, takie jak serwery, zanim ulegną awarii, dając firmom czas na dokonanie świadomych wyborów, a nie podejmowanie pochopnych decyzji.
Zapewniamy również dedykowane "Proaktywna konserwacja" dla naszych klientów, skupionych na utrzymaniu ich systemów informatycznych w jak najlepszym stanie.
Od planowania aktualizacji poza godzinami pracy po łatanie najnowszych zagrożeń, nasze proaktywne podejście aktywnie ogranicza przerwy w pracy związane z IT. W ten sposób oszczędza również pieniądze firmom.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|